Drie jaar geleden sloot Bernd VN een nieuwe hypotheek af bij Westeinder Adviesgroep. Nu moest hij deze, vanwege persoonlijke omstandigheden, oversluiten. En kwam hij terug bij ons. Bernd: ‘Ik heb nog wel even gekeken naar andere advieskantoren, van klein tot groot, maar ik kwam toch weer bij Westeinder Adviesgroep uit. Ik was destijds namelijk heel tevreden dus waarom dan overstappen? Zelf oversluiten was voor mij geen optie. Het is best complexe materie waar ik zelf de tijd en kennis voor mis.

Transparant en vlot adviestraject

Het proces bij Westeinder verliep heel vlot. Het startte met een kennismakingsgesprek met de adviseur aan wie ik mijn situatie kon uitleggen. De adviseur vertelde wat Westeinder voor mij kon betekenen, hoe het traject eruit zou komen te zien en wat ik van ze kon verwachten. Er was ook gelijk herkenning tijdens het kennismakingsgesprek. Die interesse vanuit de adviseur was heel prettig en persoonlijk.

Meekijken op het scherm

Ik vond de adviseur heel kundig en transparant. Je kunt direct met hem meekijken op het extra scherm, waarop hij laat zien wat de mogelijke scenario’s per optie zijn in de toekomst. Dat de adviseur steeds de opties voorlegde en mij advies gaf ,maar ik zelf uiteindelijk aan het roer bleef staan bij het maken van keuzes, gaf mij veel vertrouwen. Daarnaast wist de adviseur, samen met zijn collega's, vaart te zetten achter de aanvragen zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. Hij reageerde snel op vragen en hield me steeds goed op de hoogte van de te nemen stappen. De enige vertraging die er al was, werd veroorzaakt door de bank en de notaris.

Goede keuze

Al met al heb ik het gevoel een goede keuze te hebben gemaakt voor mijn nieuwe hypotheek. De begeleiding was heel prettig en de doorlooptijd vlot. Voor nieuw financieel advies kom ik zeker terug bij Westeinder.'

Meer klantervaringen lezen?

Klik dan hier.

Terug naar Nieuws